Charlotte Freemantle będzie pełniła obowiązki Head of Communications Planning w regionie EMEA (Europe, Middle East and Africa).
Wcześniej przez cztery lata pracowała dla Carat. Odpowiadała tam za międzynarodową strategię komunikacji Renault, Beiersdorf i SCA.
„Charlotte pracowała dla takich marek jak Masterfoods, Unilever, Nivea czy Renault i wprowadzała program „3C” Communications Planning. Bardzo się cieszę, że będzie się mogła z nami podzielić swoim doświadczeniem i dodać spojrzenie z zewnątrz do naszych metod planowania komunikacji”, mówi Tadeusz Żórawski, Dyrektor Zarządzający Universal McCann w Polsce.
W 1995 r. Charlotte Freemantle pracowała dla JWT w Szanghaju, po czym dołączyła do Carat Insight w 1998. In przeszła do PHD, obejmując stanowisko Communications Strategist. Po dwóch latach wróciła do Carat International na dotychczasowe stanowisko.
O Universal McCann
Universal McCann jest domem mediowym wchodzącym w skład McCann Worldgroup. Oprócz planowania i zakupu mediów agencja zajmuje się budowaniem zintegrowanych planów docierania do konsumenta, czyli “architekturą komunikacji”. Głównymi klientami Universal McCann są: AIG, Amplico, BASF, BGŻ, Boehringer Ingelheim, BZ WBK, Evyap, Exxon Mobil, Goodyear, GlaxoSmith Kline, Hasbro, Herbapol, Hipo, Intel, Mastercard International, Media Markt, Microsoft, Polkomtel S.A., Polpharma S.A., Polsnack, Soraya, UPS, Warner Home Video, Winterthur.