Reklama2005-01-12
0

Z Ery do One-2-One i MobiJOY!

Michał Kulka objął funkcję Mass-market Director w One-2-One oraz Head of Strategy w MobiJOY! Mobile Marketing - spółkach działających na rynku komunikacji i marketingu mobilnego

Utworzenie tych stanowisk związane jest z realizacją długoterminowego planu rozwojowego obu firm.

Michał Kulka jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jego kariera zawodowa związana jest z tworzeniem strategii i rozwojem największych przedsięwzięć internetowych i mobilnych w Polsce: kierował warszawskim Biurem Reklamy Onet.pl, był dyrektorem ds. rozwoju Expander.pl, ostatnio pełnił obowiązki Product Managera w PTC, operatora sieci Era, zarządzając i rozwijając  produkty niegłosowe (Omnix, MMS, Java, mobile advertising i inne). W 2003 roku został wiceprezesem zarządu Interactive Advertising Bureau, odpowiedzialnym za obszar mobile. Jest członkiem IAB od 2000 roku.

W zakresie obowiązków Michała Kulki w One-2-One będzie zarządzanie Pionem Usług Masowych, który obok Pionu Kluczowych Klientów został wydzielony z dotychczasowych struktur działu sprzedaży w grudniu 2004 roku. Jednocześnie  będzie on odpowiadał za strategię projektowanych kampanii w powiązanej kapitałowo z One-2-One agencji mobile marketingowej MobiJOY!

Michał Kulka jest współtwórcą serwisu fotograficznego onePhoto.net oraz poGodzinach.pl. Swój wolny czas wykorzystuje na aktywność sportową:  In-line skating (w wydaniu agresywnym), narciarstwo i windsurfing. Spokój ducha przynosi mu fotografia. Jest członkiem Mensa Polska.

Autor:Marcin Szumichora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas