Reklama2005-08-03
0

Z Mercedesa do Hyundaia

Koreańskie firmy odgrywają coraz większą rolę w świecie motoryzacyjnym.

Widać to nie tylko po statystykach sprzedaży, ale ostatnio także po roszadach na stanowiskach w marketingu motoryzacyjnym.

Amerykański oddział koreańskiego koncernu zatrudnił na stanowisku vice-dyrektora Michelle Cervantez. Wcześniej pełniła ona analogiczną  funkcję w amerykańskim oddziale Mercedesa.

Przez pięć lat stanowisko to piastował Paul Sellers. Teraz jest dyrektorem ds. sprzedaży Hyundaia w USA.

Hyundai w 2004 na reklamę w amerykańskich mediach wydał 373 mln dol, podczas gdy Mercedes - 177. 

Cervantez przed podjęciem współpracy z Mercedesem pracowała w amerykańskim oddziale Jaguara.

Autor:mm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas