Iga McGinley, zarządzająca do tej pory linią odzieży młodzieżowejNike na całym rynku europejskim, została nową szefową marketinguCroppTown zastępując na tym stanowisku Tomasza Gardziewicza.
Iga McGinley przez ostatnie 6 lat pracowała w Europejskiejsiedzibie głównej Nike w Holandii, gdzie jak sama przyznajezajmowała się 'tak naprawdę całym procesem od stworzenia idei,inspiracji i planu kolekcji aż po wdrożenie na rynek i wsparciedziałaniami marketingowymi'.
Za co będzie teraz odpowiedzialna? Jako brand marketing managerbędzie zarządzać działaniami CroppTown i Cropp we wszystkichkrajach Europy, w których CT posiada swoje salony, przygotowywaćstrategię marketingową na najbliższe lata oraz zajmie sięrestrukturyzacją i rozwojem działu marketingu.
Iga McGinley studiowała stosunki międzynarodowe w USA (SanFrancisco), Polsce (Łódź) i Holandii, gdzie zrobiła też studia MBAby następnie trafić prosto do Nike.
Tomasz Gardziewicz, zwalniając dotychczasowo zajmowane miejsce,wskoczył na inne - został kierownikiem ds. operacyjnych działańmarketingowych marek CroppTown i Cropp w Europie