Telewizja2004-07-08
0

Z OMD Poland do Polsatu

Wzmocniony dział marketingu Polsat Media (PM)

Z dniem 5 lipca b.r. Marek Friedman objął stanowisko Dyrektora Marketingu spółki PM(dawniej Polsat Media), biura reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Będzie odpowiedzialny za wsparcie sprzedaży i tym samym tworzenie wizerunku PM oraz obsługiwanych stacji wśród reklamodawców, jak i domów mediowych współpracujących z PM.

„To niewątpliwie bardzo duże wzmocnienie zespołu PM. Młody, otwarty, z dużą wiedza merytoryczną oraz doświadczeniem we współpracy z największymi klientami na tym rynku. Rzadko udaje się pozyskać tak wartościową osobę do zespołu.” – stwierdza Maciej Stec, dyrektor zarządzający PM.

Marek Friedman pełnił do tej pory funkcję Group Account Directora w OMD Poland, gdzie był odpowiedzialny za budżety mediowe m.in. Grupy Żywiec i Citroen Polska.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas