Reklama2009-04-08
0

Z Orange do Saatchi & Saatchi

Justin Billingsley - dyrektor ds. marki w Orange - obejmie funkcjęregionalnego dyrektora wykonawczego w azjatyckim oddziale agencjireklamowej Saatchi & Saatchi.

Na razie wiadomo, że zacznie on pełnić swoją rolę w lecie tegoroku. Nie jest jednak pewne w którym azjatyckim biurze agencjibędzie rezydował Billingsley.

Z kolei na stanowisku dyrektora ds. marki w firmietelekomunikacyjnej Billingsleya zastąpi Spencer McHugh, obecnieszef ds. komunikacji w Orange.

Billingsley po raz pierwszy będzie pracował w agencjireklamowej. W Orange nadzorował on m.in. globalną kampanię marki "Iam" przygotowaną przez agencję Fallon, a także decydował oprzyznaniu budżetu medialnego firmy domowi mediowemu Mediaedge:cia.Wcześniej pracował również w Nokii, Unilever i Coca-Coli.

źródło: Marketing Week

Autor:km

Więcej informacji:Orange, Saatchi & Saatchi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas