PR2019-06-17
44

Z Play odchodzi Marcin Gruszka, był rzecznikiem prasowym firmy przez 12 lat

Marcin GruszkaMarcin Gruszka

Ze stanowiskiem rzecznika prasowego Play Communication pożegnał się Marcin Gruszka. Z firmą był związany od jej startu w 2007 roku.

O tym, że Marcin gruszka zdecydował się odejść z Play, firma poinformowała w komunikacie prasowym

- Dziękuję Marcinowi za Jego innowacyjne podejście, wkład w codzienną pracę i rozwój Play. W tym czasie przeszliśmy drogę od nowicjusza z wielkimi aspiracjami do lidera rynku telefonii mobilnej z jeszcze większymi ambicjami. Zespół PR Ply, którym kierował, wyznaczył nowy standard komunikacji PR na rynku operatorów sieci komórkowych - skomentował Jean Marc Harion, prezes Play.

Marcin Gruszka w nagraniu na swoim kanale youtube’owym podziękował współpracownikom i partnerom z innych firm. Nie podał konkretnych powodów swojego odejścia ani planów zawodowych, zasugerował natomiast, że zostaje w branży public relations.

Jeszcze w zeszłą środę Gruszka, recenzując smartfon Huawei Honor 8X na swoim wideoblogu i blogu Play, ogłosił konkurs, którego wyniki mają zostać podane w poniedziałek. W piątkowym nagraniu zaznaczył, że wyśle wszystkie zaległe nagrody z konkursów.

 

Nowy model działania departamentu komunikacji Play

Informując o odejściu Marcina Gruszki, Play zapowiedział, że w departamencie komunikacji zostanie wprowadzony „nowy model działania oparty na zaangażowaniu wszystkich członków zespołu departamentu i ekspertów Play w relacje z interesariuszami”.

Biurem prasowym będzie teraz zarządzała Ewy Sankowska-Sieniek (na zdjęciu poniżej z lewej) ze wsparciem Katarzyny Tajak-Pietrowskiej (na zdjęciu poniżej w środku), natomiast Matylda Walewska-Romanowska (na zdjęciu poniżej z prawej) będzie odpowiadała za komunikację wewnętrzną.

Departament komunikacji utworzono w Play wiosną br. Jego szefową została Małgorzata Zakrzewska, poprzednio dyrektor public affairs w spółce.

Gruszka rzecznikiem Play od startu sieci

Marcin Gruszka był rzecznikiem prasowym Play od startu tej sieci w 2007 roku. Realizował wiele niestandardowych projektów komunikacyjnych: firma szybko uruchomiła swojego bloga, a Gruszka wiele razy zaczepnie komentował działania konkurentów i reagował na kryzysy wizerunkowe w internecie.

W drugiej połowie ub.r. nastąpiły duże zmiany w zarządzie Play. Z funkcji prezesa odszedł Jørgen Bang Jensen, w lipcu ub.r. zastąpił go Jean Marc Harion. Jesienią z firmą pożegnali się Hans Cronberg, Bartosz Dobrzyński i Jacek Niewęgłowski, a ich miejsca zajęli Michał Ziółkowski (nadzoruje kwestie techniczne), Michał Sobolewski (dyrektor marketingu) i Wojciech Danieluk (dyrektor IT).

Od początku 2014 roku Play prowadzi cykl kampanii reklamowych z udziałem znanych osób. W nowej, promującej nowy plan abonamentowy Homebox, występuje piłkarz Krzysztof Piątek.

Play Communication od lipca 2017 roku jest notowany na warszawskiej giełdzie. W pierwszym kwartale br. firma zanotowała wzrost przychodów o 3 proc. do 1,686 mld zł oraz zysku netto o 39,7 proc. do 214 mln zł.

Autor:tw

Więcej informacji:Marcin Gruszka, Play

KOMENTARZE(44)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas