Prasa2007-01-22
0

Z Polityki do G+J Polska

Karol Brzozowski obejmie stanowisko senior brand managera tytułów popularnonaukowych w G+J Polska.

Z dniem 1 lutego 2007r. Karol Brzozowski obejmie stanowisko senior brand managera tytułów popularnonaukowych w G+J Polska.

Odpowiadać będzie za miesięcznik ”National Geographic”, dwumiesięcznik ”National Geographic Traveler”, miesięcznik ”Focus” oraz jego wydania specjalne – ”Focus Historia” i ”Focus Ekstra”. W nowej strukturze G+J Brzozowski będzie raportował do Dyrektor Marketingu, Agnieszki Doleżych.

Przez ostatnie 4,5 roku Karol Brzozowski pełnił funkcję szefa promocji w tygodniku Polityka.

Justyna Mielech, pełniąca obowiązki brand managera w grupie tytułów Focus i NG, z dniem 28 lutego 2007 rozstaje się z Wydawnictwem.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas