Reklama2004-03-08
0

Z Super Expressem po Warszawie

Kampania autobusowa Super Expressu

Agencja CAM - City Ambient Media realizuje kampanie promocyjną nowego dodatku Super Express. Autobusy z reklamą dodatku "Warszawa" będę jeździły po stolicy przez ponad miesiąc.

Wykorzystując informacje, że co trzeci warszawiak czyta Super Express redakcja dziennika postanowiła wyjść swoim czytelnikom naprzeciw. W połowie lutego uzupełniła stołeczne wydanie dziennika o dodatek "Warszawa". Teraz warszawiacy, wraz z informacjami o bieżącej sytuacji w kraju otrzymają również newsy z miejsca zamieszkania.

Ponieważ mieszkańcy dużych miast, zwłaszcza Warszawy spędzają bardzo dużo czasu, przemieszczając się z miejsca na miejsce wybór kampanii autobusowej okazał się strzałem w dziesiątkę. Reklama typu Full Back (powierzchnia reklamowa na całej tylniej części autobusu) przyciąga wzrok kierowców autobusów, ich pasażerów i przechodniów. Dzięki lokalizacji reklamy możliwy jest długotrwały i często kontakt z reklamą. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy SPC House of Media, kreację przygotowała agencja "SE" In House.

Agencja CAM - City Ambient Media specjalizuje się w przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowych na autobusach. CAM jest pionierem w ekspozycji poszczególnych formatów reklamowych na autobusach i ich łączeniu. Agencja jako pierwsza zaproponowała format Full Back i jednoczesne wykorzystanie kilku powierzchni autobusu do ekspozycji reklamy jednego produktu (King Size i Queen Size). Agencja także jako pierwsza całkowicie owinęła autobusy, stosując format Wrap Up. CAM - City Ambient Media współpracuje z domami mediowymi jaki i firmami. Agencja ostatnio realizowała kampanie mi.in dla Radia Zet, Jogi, Wola Parku, TNT, PZU życie, Maoam, czy Władcy Pierścieni - Powrotu Króla, Matrix-Rewolucje.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas