Magdalena Fariaszewska została nowym Sales and Marketing Manageremw dziale Solution Business Panasonic Polska.
Jej zadaniem jest stworzenie nowej strategii sprzedaży iumocnienie pozycji marki Panasonic na rynku projektorówmultimedialnych.
Fariaszewska w latach 2005 - 2007 pracowała w firmie Toshiba TecPoland na stanowisku Key Account Managera, a następnie nastanowisku Product Managera.
Za swój główny cel Magdalena Fariaszewska stawiasobie zdobycie przez Panasonic Polska pozycji lidera w kategoriihi-endowych projektorów instalacyjnych. Jeszcze w tym roku zamierzawspólnie z partnerami biznesowymi zrealizować znaczące instalacjesystemowe, kinowe i teatralne z wykorzystaniem najbardziejzaawansowanych technologicznie projektorów Panasonic.
Magdalena Fariaszewska jest absolwentką Wyższej Szkoły Mediów iKomunikacji Społecznej w Warszawie (magister politologii zespecjalizacją dyplomacja i służby zagraniczne).