Prasa2006-07-13
0

Z Universal McCann do G+J Polska

Zmiany w strukturze Biura Reklamy G+J Polska.

Od 1 lipca do zespołu Biura Reklamy G+J Polska, na nowo utworzone stanowisko Dyrektora ds. Klientów Korporacyjnych Biura Reklamy, dołączyła Małgorzata Teodorowicz (wcześniej Universal McCann -Head of Press Buying).

Małgorzata Teodorowicz  będzie odpowiedzialna za współtworzenie strategii negocjacyjnych oraz ofert korporacyjnych .

Od  1 lipca w związku z dłuższą nieobecnością Agnieszki Wierzbickiej- Baxter, Małgorzata Pawłowska-Babut  (wcześniej w zespole miesięcznika Claudia) obejmuje stanowisko Dyrektora Reklamy miesięcznika National Geographic. W zespole NG  pozostaje Anna Urbaniak na stanowisku senior Advertising Brand Manager  oraz Sylwia Stochmiałek - Osekowska  Advertising Brand Manager.

Anna Szaluś, dotychczas Advertising Brand Manager  w dziale reklamy miesięcznika Claudia awansowała na stanowisko Senior Advertising Brand Manager. Od połowy czerwca do zespołu reklamy miesięcznika Claudia dołączyła Paulina Nowak, która wcześniej pracowała jako Advertising Brand Manager miesięcznika Moje Gotowanie.
Paulina Nowak jest odpowiedzialna za Wydania Specjalne miesięcznika Claudia. Dyrektorem całego działu reklamy miesięcznika Claudia pozostaje bez zmian Beata Bartczak.

 W dziale reklamy tygodnika Naj Magdalena Waśkiewicz- Advertising Brand Manager awansowała na stanowisko Senior Advertising Brand Manager tygodnika Naj. Joanna Otulak, dotychczasowy Junior Advertising Brand Manager, awansowała na stanowisko Advertising Brand Managera tygodnika Naj. W zespole pracuje również Ewa Pietrzykowska - Senior Advertising Brand Manager. Dyrektorem całego działu reklamy tygodnika Naj pozostaje bez zmian Karina Dąbska.

Stanowisko Dyrektora Biura Reklamy G+J Polska pełni Elżbieta Hołubka.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas