Telewizja2023-08-01
5

335 tys. widzów nowego programu „Za czy przeciw” w TVP Info

Miłosz Kłeczek jest jednym z dwójki prowadzących Miłosz Kłeczek jest jednym z dwójki prowadzących "Za czy przeciw" Fot. Zrzut ekranu/Twitter TVP Info

Po kilku tygodniach emisji nowy cykl TVP Info „Za czy przeciw” ogląda średnio 335 tys. widzów. Program ma o 53 tys. większą widownię od nadawanego w zbliżonym paśmie w poprzednich miesiącach magazynu „O tym się mówi” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Za czy przeciw” w TVP Info oglądać można od poniedziałku do piątku o godz. 18.20, począwszy od 14 czerwca 2023 roku. Program zastąpił posiadający podobną formułę cykl „O tym się mówi”, który oglądać można było w dni powszednie o 18.40.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia pierwszych 28. wydań „Za czy przeciw” (pokazanych do 28 lipca) wyniosła 335 tys. osób. Przełożyło się to na 4,16 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,47 proc. w grupie 16-49 oraz 2,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement , do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków śledziło średnio 694 tys. osób w grupie 4+. Dotychczas najwięcej widzów zgromadziła emisja z 25 lipca, którą śledziło średnio 456 tys. widzów.

„Za czy przeciw” ma lepsze wyniki od „O tym się mówi”

Dla porównania, nadawany w podobnym paśmie program „O tym się mówi” (od poniedziałku do piątku około godz. 18.40) w okresie od 2 stycznia do 12 czerwca br. śledziło 282 tys. osób, co przełożyło się na 2,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,03 proc. w grupie 16-49 oraz 1,44 proc. w grupie 16-59.

„Za czy przeciw” względem „O tym się mówi” notuje o 53 tys. większą widownię.

Audycja „Za czy przeciw” ma charakter publicystyczny, ścierają się w niej na żywo dwaj politycy różnych ugrupowań, a głównym celem jest podsumowanie wydarzeń politycznych mijającego dnia. Nowy program prowadzą na zmianę Monika Borkowska i Miłosz Kłeczek.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 5,14 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas