Reklama2013-12-04
1

„Za życie niezwyczajne” w kampanii Finlandia Vodka

Startuje globalna kampania reklamowa wódki Finlandia Vodka (produkowanej przez Brown-Forman) pod hasłem „Za życie niezwyczajne”. Akcję, mającą charakter wizerunkowy, producent przygotował wspólnie z agencją reklamową Wieden+Kennedy London i fotografem Pierre’em Wintherem.

Rozpoczęta właśnie kampania Finlandia Vodka ma inspirować odbiorców do niezwyczajnego życia, zachęcając do celebrowania różnych chwil i doświadczania ich w mniej zwyczajny sposób oraz przełamywania rutyny poprzez odkrywanie codzienności na nowo i poszukiwanie przyjemności, nawet niewielkich.

- Ta kampania przekształca markę Finlandia Vodka, dotychczas skoncentrowaną głównie na produkcie, w markę utożsamianą ze sposobem życia - przekonuje Alexander Sneen, global marketing director segmentu wódek w Brown-Forman. - Kampania otwiera nowy, odważny kierunek komunikacji Finlandia Vodka. Wizerunek marki, która niezmiennie kojarzona jest z najnowszymi trendami w światowym designie, wzbogacony został o elementy odwołujące się bezpośrednio do stylu życia - dodaje Katarzyna Obuchowicz, marketing director w Brown-Forman Polska.

Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja Wieden+Kennedy London. W reklamach wykorzystywane są zdjęcia znanego fotografa Pierre’a Winthera (współpracującego wcześniej m.in. z markami Diesel, Levi’s i Hugo Boss). Fotografie pokazują intrygującą przestrzeń z ludźmi pokazującymi oryginalny styl życia.

W Polsce kampania obejmie  głównie materiały POS oraz eventy w wybranych klubach w całym kraju.

Autor:tw

Więcej informacji:Finlandia Vodka

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas