Prasa2014-10-31
1

„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem miesięczników dziecięcych. „Monster High” o 50 proc. w dół

W lipcu 2014 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajęły „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 56 205 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była niższa o 11,96 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajął miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 53 384 egz., po spadku o 15,32 proc.

Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 48 297 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 30,38 proc. do 48 096 egz. - pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który zajął miejsce czwarte.

Natomiast najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji trzeciej na dwunastą - ostatnią. Jego wynik sprzedażowy w lipcu br. zmniejszył się bowiem o 50,45 proc. do 27 836 egz.

Zobacz tabelę


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 47,49 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auta” (Egmont Polska). Z kolei również i tutaj najwięcej stracił „Monster High” - było to 20,92 proc.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas