Reklama2016-08-01
4

Żabka reklamuje się jako „mały wielki sponsor” polskiej reprezentacji olimpijskiej (wideo)

Prezesi Żabka Polska i Polskiego Komitetu OlimpijskiegoPrezesi Żabka Polska i Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Żabka Polska została oficjalnym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i naszej reprezentacji na igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro. Wspiera to wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „mały wielki sponsor”.

Porozumienie z Polskim Komitetem Olimpijskim jest pierwszym projektem sponsoringowym na tak dużą skalę w historii Żabka Polska. Umowę podpisano 29 lipca, podczas uroczystości ślubowania polskich sportowców wyjeżdżających do Rio de Janeiro.

- W naszych małych sklepach najważniejsi są ludzie - nasi klienci, franczyzobiorcy, ich pracownicy i relacje, jakie tworzą. Chcemy być jak najbliżej najważniejszych dla nich wydarzeń i dzielić z nimi pozytywne emocje towarzyszące rozgrywkom olimpijskim. Wierzę, że tytuł sponsora polskiej reprezentacji olimpijskiej pozwoli nam być dumnym, że wspólnie tworzymy ekipę Żabki - komentuje Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska.

W ramach współpracy podczas igrzysk olimpijskich Żabka prowadzony będzie oficjalny serwis kibiców. Ponadto w sklepach Żabka przygotowane zostaną specjalne oferty dla kibiców, zachęcające do wspólnego śledzenia zmagań naszych sportowców.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/igrzyska-w-rio-de-janeiro-w-tvp-2000-godzin-transmisji-w-telewizji-i-internecie-45-osobowa-ekipa ##

Żabka Polska przygotowała wizerunkową kampanię reklamową informującą o tej współpracy. Akcja jest oparta na spocie pokazującym, jak ludzie w różnych codziennych sytuacjach (w domach, na ulicy, w zakładach pracy, a także na stadionach i w halach sportowych) dopingują polskich zawodników startujących w różnych dyscyplinach, m.in. siatkówce i lekkoatletyce. Kibice najpierw emocjonują się rywalizacją, a potem cieszą z sukcesu i są wzruszeni podczas dekoracji medalowej. Reklama kończy się informacją, że sieć Żabka jest sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa sponsorska ani w jakich kanałach komunikacji będzie realizowana wspierająca ją kampania reklamowa. Za jej kreację i działania w internecie odpowiada agencj Just, za produkcję - dom produkcyjny Opus Film, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD Optimum Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas