Reklama 2020-12-11
2

Wtręt od Świętego Mikołaja, karp Brian i słodkie zachcianki w reklamach Żabki (wideo)

Do emisji trafiły nowe spoty siei dyskontów Żabka z serii „Mały wielki sklep”. Jeden z nich promuje loterię dotyczącą piw Grupy Żywiec.

W spocie promującym loterię w sklepach Żabka sprzedawcy przekonują klienta, że każda zdrapka oznacza wygraną. Stojący w kolejce mężczyzna w stroju Świętego Mikołaja zwraca im uwagę, że wcześniej powinni spytać, czy klient był grzeczny.

W ramach akcji należy kupić cztery dowolne piwa marki Żywiec, Heineken, Warka lub Desperados. Otrzymuje się wtedy zdrapkę z informację o nagrodzie (w puli są przede wszystkim zniżki na piwa Grupy Żywiec, a także soki Tymbark, wybrane przekąski, kawę i hot-dogi). Natomiast po zgłoszeniu zdrapki na stronie Milionynagrod.pl zyskuje się szansę na wylosowanie voucheru o wartości 1 tys. zł lub 100 zł na zakupy w Żabce.

Akcja ruszyła 9 grudnia, potrwa do 19 grudnia lub wyczerpania zapasów zdrapek. Za jej obsługę odpowiada agencja Smolar. Tego typu loterie są cyklicznie organizowane w Żabce.

 

Równocześnie emitowane są inne nowe spoty przedstawiające promocje cenowe w sklepach Żabka. W jednym mężczyzna szuka potraw świątecznych, bo córka nie pozwala zabić karpia, a w innym kobieta słodkimi przekąskami spełnia swoje zachcianki.

 

Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry.

 

We wrześniu br. Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 6,5 tys., do końca roku chce otworzyć kolejne 500.

W październiku firma ogłosiła, że wszystkie jej sklepy działają już w ramach konceptu wprowadzanego od 2016 roku.

Autor: tw

Więcej informacji: Żabka, sklepy, loteria, piwo, Grupa Żywiec

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas