Reklama2019-09-27
0

Zaproszenie na obiad, spadek formy i bez glutenu lub laktozy w spotach Żabki (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Żabki pod hasłem „Mały wielki sklep”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy PZL i Spark Foundry.

Nowe spoty pokazują kolejne zabawne sytuacje z udziałem sprzedawców i klientów w sklepie Żabka. Tym razem bohaterami są chłopak odczuwający duży spadek formy, mężczyzna, który zaprasza kobietę na obiad, mając na myśli danie gotowe z półki sklepowej, oraz chłopak niepewny, czy jego ciotce chodziło o produkt bez glutenu czy laktozy.

W reklamach prezentowane są promocje cenowe, które obowiązują od 25 września. Część potrwa do 8 października, a część do 22 października.

 

 

W ostatnich tygodniach była emitowana była reklama Żabki promująca napój Black, wystąpił w niej jego ambasador marketingowy Mike Tyson.

 

Działania reklamujące Żabkę obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Spark Foundry.

Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5,8 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4 tys. franczyzobiorców pod marką Żabka. Codziennie sklepy odwiedzane są przez ok. 2 miliony klientów.

Autor:tw

Więcej informacji:Żabka, sklepy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas