Reklama2020-04-20
3

Nowe reklamy Żabki dzieją się w domu (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej sklepów Żabka oprócz spotów rozgrywających się w jednej z tych placówek emitowane są reklamy, których akcja toczy się w domu. Za obsługę marketingową Żabki odpowiadają PZL i Spark Foundry.

Część nowych spotów Żabki rozgrywa się w domu. Aktorzy, którzy we wcześniejszych reklamach wcielali się w klientów sieci tych sklepów, tym razem odgrywają scenki z codziennych sytuacji, w których pojawia się potrzeba zrobienia zakupów w Żabce.

 

Sieć Żabka od kilku lat jest reklamowana serią spotów pod hasłem „Mały wielki sklep”. Akcja zabawnych spotów rozgrywa się w sklepie Żabka.

W ramach obecnej odsłony kampanii emitowanych jest też kilka takich nagranych wcześniej reklam.

We wszystkich spotach promowane są obniżki cenowe, które wprowadzono 15 kwietnia i będą obowiązywały do 28 kwietnia.

 

W związku z epidemią koronawirusa Żabka Polska w drugiej połowie marca i na początku kwietnia emitowała dwa specjalne spoty: w jednym informowała klientów o nowych zasadach bezpieczeństwa, a w drugim dziękowała swoim pracownikom i franczyzobiorcom.

 

Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry.

 

W połowie grudnia ub.r. Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 6 tys. - W 2019 roku otworzyliśmy 650 nowych sklepów, zmodernizowaliśmy ok. 1,6 tys. placówek. Co ważne rozwijamy się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. W tym roku otworzyliśmy sklepy w 36 miejscowościach, w których wcześniej nas nie było - wyliczył prezes firmy Tomasz Suchański.

Autor:tw

Więcej informacji:Żabka, sklepy

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas