Reklama2021-04-19
2

Anielica i diablica reklamują przekąski Foodini w Żabce (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa płynnych przekąsek Foodini dostępnych w sklepach Żabka.

Bohaterką spotu reklamującego Foodini jest dziewczyna, która po skończonym treningu przegląda opis tego produktu w aplikacji mobilnej Żabki. Pojawiają się jej dwie alter ego: anielica podkreśla naturalny skład promowanych przekąsek, a diablica - ich pyszny smak.

Reklama informuje, że przy zakupie dwóch sztuk Foodini kosztuje 3,99 zł.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/zabka-plant-hunter-produkty-roslinne-cena-opinie-kiedy-w-sprzedazy ##

 

Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiada dom mediowy Spark Foundry.

Pod koniec lutego br. Żabka Polska uruchomiła swój sklep numer 7 tys., zdecydowana większość działa w modelu franczyzowym.

Autor:tw

Więcej informacji:Żabka, sklepy, przekąska, Foodini

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas