Reklama2013-06-05
2

Zabójczy trójkąt reklamuje powrót Qurrito do KFC (wideo)

Do menu restauracji KFC wróciły polędwiczki Qurrito. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.

- Od dłuższego czasu docierały do nas liczne prośby o powrót Qurrito do menu, więc nie mogliśmy pozostać na nie obojętni - wyjaśnia Agnieszka Skarul, brand manager KFC.

Qurrito to dwie soczyste, pikantne polędwiczki zapieczone w tortilli z serem Cheddar i sosem BBQ. Kosztują 8,90 zł, a w zestawie z frytkami i wielką dolewką - 15,50 zł. Dodatkowo do każdego zestawu dołączone jest gratis Lipton Ice Tea.

Kampania reklamująca powrót Qurrito obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w TVP, Polsacie, TVN, TV4 i kanałach tematycznych) oraz internet (serwis i facebookowy fanpage KFC Polska).

Spot przygotowała agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania w social media prowadzi zespół marketingu KFC, a działania PR - agencja Solski Burson-Marsteller.

Autor:tw

Więcej informacji:KFC

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas