Reklama2009-12-22
0

„Żądaj lepszego sexu” w kampanii Unimil Skyn

Unimil wprowadza na rynek nową prezerwatywę – Skyn. Towarzyszy temu kampania reklamowa w internecie, prasie i radiu pod hasłem „Żądaj lepszego sexu”.

Wprowadzana do sprzedaży przez Unimil prezerwatywa Skyn zapewnia naturalne doznania podczas seksu i minimalizuje ryzyko uczuleń na lateks kauczuku naturalnego. Launchowi marki towarzyszy kampania reklamowa, której głównym elementem jest wygłaszany przez lidera rewolucjonistę manifest zawierający żądanie lepszego seksu i zachętę do przyłączenia się do rewolucji Skyn.

 

Unimil Skyn

 

Akcja ruszająca na początku 2010 roku w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i na Węgrzech obejmuje internet i prasę (serwisy i pisma skierowane do mężczyzn) oraz radio. Przekaz pod hasłem „Żądaj lepszego sexu”– skierowany do kobiet i mężczyzn pomiędzy 18. i 30. rokiem życia – przygotowała globalnie agencja The Lounge Group z Londynu, natomiast działania w Polsce koordynuje agencja MKI. Kampania jest zaplanowana do końca marca.

Autor:tw / tw / tw

Więcej informacji:Unimil

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas