Reklama2014-06-16
0

Zadowoleni klienci reklamują NJU.mobile (wideo)

W nowej kampanii reklamowej NJU.mobile, taryfy oferowanej przez Orange Polska, wspólnie z animowanym brand hero tej marki występują jej autentyczni użytkownicy, wybrani w konkursie na Facebooku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Ogilvy & Mather Advertising, Redworks i MEC.

W pierwszej reklamie prezentowane jest zdjęcie Ani z psem, które animowany śmieszny brand hero NJU.mobile przenosi do swojego świata jako rysunkowy awatar. - Jeśli gdzieś tak dobrze jest, to klienci sami reklamują - zapowiada na początku bohater.

Spot jest efektem konkursu wśród użytkowników taryfy prowadzonego na jej facebookowym fanpage’u. Należy w nim stworzyć swój awatar i odpowiedzieć na proste pytanie. Każda osoba, której wizerunek znajdzie się w reklamie, otrzymuje honorarium wynoszące tysiąc dolarów.

>>> NJU.mobile z 479 tys. klientów i promocją urodzinową (wideo)

Kampania będzie mieć kilka odsłon, w których będą pojawiać się wizerunki kolejnych klientów NJU.mobile wybranych w facebookowym konkursie. Jest prowadzona w telewizji oraz internecie.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy & Mather Advertising, za produkcję spotów - dom produkcyjny Redworks, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:NJU.mobile, Orange Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas