Reklama2013-03-14
3

Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)

Rozpoczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej wspierającej relaunch opakowań Danio (Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Opus Film i Mediacom Warszawa.

W nowej kampanii Danio charakterystycznego dla tej marki Małego Głoda dopada wielka miłość. Bohater za wszelką cenę chce dotrzeć do swojej wybranki, ale ta broni się przed nim, jedząc jogurt Danio. Reklama informuje, że produkt jest dostępny w nowym, większym opakowaniu.

Kampania rozpoczęła się od etapu teaserowego, prowadzonego od 8 do 11 marca w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie (reklamy display, działania na Facebooku). Obecnie trwa jej właściwa odsłona obejmująca również prasę i eventy (z zastosowaniem augmented reality).

Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa. Produkcją spotu zajął się Opus Film.

Autor:tw

Więcej informacji:Mały Głód, Danio

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas