Reklama2011-11-04
3

„Zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej” - Orange reklamuje usługi pomocnicze (wideo)

Rozpoczęła się kampania Orange reklamująca usługi dodatkowe w tej sieci. Akcję - prowadzoną pod hasłem „W Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej” - przygotowały firmy Leo Burnett i MEC.

W nowej kampanii Orange reklamowane są trzy usługi: „powiedz ile”, forum pomocy technicznej i wirtualny doradca. W ramach tej pierwszej można za darmo sprawdzić, ile zostało na koncie środków z abonamentu i SMS-ów, wpisując w telefonie kod *103*#, wysyłając SMS o treści „ILE” pod numer 8005 lub logując się na swoje konto w serwisie orange.pl. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z abonamentowych i mix taryf Delfin, Pelikan i Pantera.

>>> Orange ma 14,6 mln klientów - wzrost o 470 tys.

Forum pomocy technicznej to sekcja strony orange.pl - dostępna pod adresem www.orange.pl/forum - w której znajdują się odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów i internetu. Natomiast wirtualny doradca to aplikacja na Facebookowym fanpage’u Orange, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb.

Zaplanowana na cały listopad kampania reklamująca te usługi obejmuje telewizję, prasę, internet oraz outdoor (billboardy). Kreację reklam przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował dom mediowy MEC.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Orange

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas