Reality-show 'Zamian żon' emitowany w Czwórce w środowe wieczorymiał większą oglądalność niż audycje nadawane w podobnym paśmieprzez stację rok temu. Programowi udało się pokonać także ofertękonkurencyjnego kanału TVN Siedem.
Średnia oglądalność "Zamiany żon" wyniosła 279 tys. widzów przyudziałach w rynku telewizyjnym na poziomie 2,19 proc. (w grupie 4+)i 2,49 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Rok temu, środowe pasmo 21.05 - 22.45, w którym tej jesieninadawano "Zamianę żon" (program miał różne pory rozpoczęcia izakończenia), cieszyło się mniejszą popularnością niż reality-show.Wtedy Czwórkę wybierało bowiem 256 tys. osób., udziały w grupie 4+wyniosły 1,92 proc., a w grupie 16-49 - 1,55 proc.
Zobacz tabelę
W czasie emisji programu TV 4 osiągała lepsze wyniki niż stacjaTVN Siedem, która pokazywała wtedy filmy fabularne. Oglądało je 229tys. widzów.
Zobacz tabelę
Jak wynika z danych telemetrycznych, "Zamianę żon" oglądałynajchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 39 lat oraz od 45 do59 lat, mieszkańcy największych miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i średnim.
Zobacz tabelę
Wpływy z reklam emitowanych przy reality-show wyniosły 1,1 mlnzł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
"Zamiana żon" to program, w którym dwie rodziny zamieniają siężonami na dziewięć dni. Bohaterkami każdego odcinka są dwiekobiety, z których każda zamieszkuje w domu z nie swoim mężem i nieswoimi dziećmi. Reality-show powstał na licencji brytyjskiej.
W najbliższą środę o 21.35 TV 4 wyemituje odcinek specjalny, wktórym dwie rodziny zamienią się mężami.