Reklama2017-03-07
7

Zanox i Affiliate Window połączyły się w Awin, nowa platforma z działem analiz rynkowych

Sieć reklamy efektywnościowej Zanox połączyła się ze swoją firmą partnerską Affiliate Window, tworząc nową sieć Awin. Jednocześnie uruchomiła dział analiz rynkowych.

Zanox i Affiliate Window należą do Grupy Zanox, utworzonej w 2010 roku w wyniku przejęcia Affiliate Window. Przez pierwsze cztery lata firmy działały jako niezależnie podmioty, a w 2014 połączono je pod wspólnym kierownictwem Marka Waltersa (pełni funkcję CEO), Adama Rossa (COO) i Petera Loveday (CTO), którzy wcześniej przez 10 lat kierowali Affiliate Window.

Grupa kontynuowała działalność w Niemczech, Holandii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Skandynawii, Polsce i Brazylii jako Zanox, natomiast na rynkach brytyjskim i amerykańskim jako Affiliate Window.

W 2016 roku podjęto decyzję o połączeniu obu firm pod ujednoliconą marką Awin.

Wcześniej nasza Grupa Zanox miała swoje zespoły w Berlinie i Londynie, które pracowały nad osobnymi technologiami. - Dzięki jednej marce możemy połączyć ich siły, a co za tym idzie również mocne strony i umiejętności, koncentrując całą energię na jednym rozwiązaniu - podkreśla Peter Loveday, CTO Awin.

Sieć Awin obejmuje w chwili obecnej 6 tys. reklamodawców i ponad 100 tys. aktywnych wydawców. W logo nowej marki znalazły się trzy trójkąty symbolizujące reklamodawców, wydawców i konsumentów, którzy jednoczą się w ramach sieci.

Jednocześnie uruchomiono platformę Awin.com dostępną dla reklamodawców i wydawców. Pozwala ona na swobodny wybór i dołączenie do dowolnego programu afiliacyjnego. Platforma jest dostępna w 10 językach i obsługuje wiele walut. Obecnie można korzystać z niej w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, i Francji. Partnerzy Zanox w Polsce zyskają możliwość skorzystania z nowej platformy w br.

Wraz ze zmianami na Awin.com wystartował również dział analiz rynkowych. Dzięki niemu, wszyscy klienci będą mieli szybki i łatwy dostęp do danych i trendów globalnych całej grupy. Znajdą się tam również doniesienia z rynku i aktualizacje branżowe.

- Połączenie naszych sieci daje dostęp do niezwykle bogatej i wnikliwej bazy danych. Z kolei nowa platforma umożliwia dzielenie się nimi w szerokim gronem naszych klientów. Wymiana informacji i analiz przebiega z obopólną korzyścią. Dążymy przecież do dalszego rozwoju, którego celem jest tworzenie programów afiliacyjnych przyszłości - podkreśla Adam Ross, COO w Awin.

- Zmiany, których świadkami jesteśmy, są wypadkową spójnej, długofalowej polityki firmy, skupiającej w sobie kilka kluczowych czynników, takich jak: jakość świadczonych usług, innowacyjność, analiza oraz połączona z nią strategia. Wszystkie cztery bezpośrednio wpływają na finalną satysfakcję naszych partnerów biznesowych oraz dają solidne podstawy do dalszego rozwoju ich biznesu. Mamy nadzieję, że wprowadzane zmiany będą nie tylko odpowiedzią na potrzeby rynku w zakresie marketingu afiliacyjnego, ale również staną się przyczyną dalszych usprawnień i kreowania trendów w tym sektorze - dodaje Mateusz Łukianiuk, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Awin.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas