Reklama2014-07-25
1

„Zanurz i wygraj” w kampanii herbaty Lipton (wideo)

Ruszyła kampania herbaty Lipton (produkowanej przez Unilever Polska) pod hasłem „Zanurz i wygraj”. Akcję, obejmująca loterię promocyjną, przygotowały i realizują firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.

W ramach akcji „Zanurz i wygraj” do sprzedaży trafiły opakowania herbaty Lipton ze specjalnymi torebkami, na których - po zanurzeniu w wodzie - ukazuje się symbol nagrody.

Do zdobycia są rowery, słuchawki i opakowania Lipton Lemon Piramidki. Żeby odebrać nagrodę, należy zachować torebkę, opakowanie i paragon potwierdzający zakup.

Akcja potrwa do końca br.

Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (15-sekundowy spot emitowany w stacjach z oferty TVN, Polsat, TVP, IDMnetu i Atmediów), internecie (m.in. serwis zanurziwygraj.pl) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Za przygotowanie i obsługę promocji odpowiada agencja Red8 Digital, która też zajęła się kreacją reklam wspierających akcję. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Autor:tw

Więcej informacji:Lipton, herbata Lipton, Unilever

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas