Reklama2014-02-13
1

„Zanurz się w przyjemności” w kampanii DecoMorreno (wideo)

Shutterstock.comShutterstock.com

Wystartowała kampania reklamująca gorącą czekoladę DecoMorreno (Maspex Wadowice). Działania, prowadzone pod hasłem „Zanurz się w przyjemności”, przygotowały i realizują firmy Lubię To!, Brainbox, Meerkat oraz Mindshare.

Akcja ma na celu zwiększenie świadomości produktu na rynku. Spoty reklamowe emitowane będą w stacji TVN przed programami „Dzień dobry TVN”, „Kobieta na krańcu świata” oraz „Rozmowy w toku” oglądanymi przez młode kobiety, które są grupą docelową marki.

Ponadto spot jako pre-roll będzie emitowany na YouTube. Działania obejmują także reklamy outdoorowe oraz cykl eventów w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie i Poznaniu. Akcja potrwa do końca lutego.

Reklamy outdoorowe i billboardu sponsorskiego przygotowała agencja Brainbox, za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To!, za samplingi agencja Meerkat, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Autor:jj

Więcej informacji:DecoMorreno, Maspex Wadowice

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas