Reklama2014-06-12
1

„Zapełnimy Twoją nową lodówkę” - Saturn promuje się z Frisco.pl (wideo)

Ruszyła wspólna promocja elektromarketów Saturn i sklepu internetowego Frisco.pl. Akcję , prowadzoną pod hasłem „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather, Badi Badi, Efektura, Golden Submarine i Universal McCann.

W ramach promocji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę” każdy, kto od 12 do 18 czerwca kupi lodówkę w sklepie stacjonarnym lub serwisie internetowym Saturna, otrzyma bon na zakupy w sklepie internetowym Frisco.pl. Wartość bonu wynosi od 150 zł do 750 zł, w zależności od ceny kupionej lodówki.

Promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, stacje tematyczne), radiu (RMF FM, Radio ZET, Trójka) oraz internecie (Onet.pl, WP.pl, YouTube).

Kreacją spotów telewizyjnych i radiowych zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a produkcją - firmy Badi Badi i Efektura. Za działania w internecie odpowiada agencja Golden Submarine, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann (telewizja) oraz dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (pozostałe media).

Autor:tw

Więcej informacji:Saturn, Frisco.pl

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas