Reklama2016-02-18
1

Zaradni przedsiębiorcy w kampanii Konta Direct dla Firmy w ING Banku Śląskim

W radiu, internecie i oddziałach ruszyła kampania reklamowa Konta Direct dla Firmy oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcja, przygotowana przez Brain, GoldenSubmarine i MullenLowe MediaHub, przebiega pod hasłem „Zaradni wspierają zaradnych i zaradni zyskują”.

W reklamach przedstawiane są kluczowe zalety Konta Direct dla Firmy, m.in. brak opłat dla aktywnych klientów za prowadzenie rachunku (z wyjątkiem wpłat/wypłat gotówki w oddziałach banku) i krajowe przelewy internetowe w złotówkach, a także za wypłaty w bankomatach ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju, wpłaty we wszystkich wpłatomatach ING Banku Śląskiego i używanie karty do konta.

Kampania podkreśla zaradność właścicieli małych polskich firm. - Przedsiębiorca jest najczęściej w swojej firmie menadżerem, pracownikiem, wynalazcą i księgowym w jednej osobie. Zaangażowanie w bieżące sprawy oznacza często brak czasu na myślenie o rozwoju firmy i innowacjach. Dlatego w ING promujemy zaradność, która w mądry sposób korzysta ze wsparcia innych - komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej ING Banku Śląskiego.

Działania reklamowe są prowadzone w radiu (rozgłośnie ogólnopolskie i regionalne), internecie oraz oddziałach ING Banku Śląskiego (plakaty, ulotki, animacje LCD).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brain, reklamy internetowe przygotowała agencja GoldenSubmarine, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Autor:tw

Więcej informacji:ING Bank Śląski, konto

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas