Prasa2006-01-05
0

Zaskakujące joint venture na rynku prasowym

Hachette Filipacchi Médias i Hubert Burda Media podjęły decyzję o połączeniu swoich sił na rynku prasowym czasopism w Polsce.

Dla realizacji tego celu utworzona zostanie joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska.

- Poprzez połączenie uzupełniających się portfolio wzmocni się w istotny sposób notowania obu grup na polskim rynku czasopism, tworząc płaszczyznę przyszłego rozwoju. Spodziewany jest istotny wzrost nakładów czasopism i obrotów płynących z reklam - podano w komunikacie prasowym.
 
Transakcja zostanie sfinalizowana w pierwszym kwartale 2006 r. po wydaniu decyzji przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Polsce.

Burda, za pośrednictwem swojej firmy córki Burda Polska, wydaje miesięczniki Burda, Anna, Dobre Rady, Dobre Rady- wydania specjalne, Sól i Pieprz, Mój piękny Dom, Mój piękny Ogród i  Mój piękny Ogród – wydania specjalne,  a Hachette, działając przez swoją firmę córkę  Hachette Filipacchi Polska, jest wydawcą miesięczników ELLE, ELLE Decoration, Samo Zdrowie i Film.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas