Telewizja2017-04-18
4

117 tys. widzów „Zawodowych handlarzy” w TVN Turbo

Nowy program „Zawodowi handlarze” ogląda średnio 117 tys. widzów. Przekłada się to na 1,04 proc. udziału TVN Turbo w rynku w 4+ i 1,86 proc. w 16-49.

„Zawodowych handlarzy” na antenie TVN Turbo oglądać można we wtorki o godz. 22.15, począwszy od 28 lutego br. Średnia widownia premierowych odcinków programu do 11 kwietnia br. wyniosła 117 tys. osób, co przełożyło się na 1,04 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 1,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 4 kwietnia, który zgromadził 170 tys. widzów.

Program około dwukrotnie podnosi średnie dobowe udziały TVN Turbo, które na przykład w marcu br. wyniosły odpowiednio 0,52 proc. i 0,91 proc.

Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN wynika, że „Zawodowi handlarze” to jeden z najchętniej oglądanych programów w wiosennej ramówce TVN Turbo. Cykl ma najlepsze wyniki spośród wszystkich nowości, które zostały wprowadzone na antenę stacji wiosną br.

Twórcy programu „Zawodowi handlarze” przedstawiają, jak przebiega poszukiwanie samochodów, przybliżają negocjacje z klientami oraz pokazują transport aut.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Zawodowi handlarze, TVN Turbo

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas