Prasa2012-04-25
8

Zbigniew Biskupski naczelnym nowego pisma “Ekologia i Rynek”

“Ekologia i Rynek” to nowy miesięcznik biznesowy na polskim rynku, który wydaje spółka New Business Look. Redaktorem naczelnym tytułu został Zbigniew Biskupski.

Magazyn jest skierowany m.in. do menedżerów wysokiego szczebla, samorządów i organizacji ekologicznych. “Ekologia i Rynek” prezentuje tematykę biznesową w kontekście zagadnień ekologicznych.

 - Na naszych łamach znajdą się nie tylko materiały o nowych technologiach szanujących zasoby naturalne bądź działających na rzecz renowacji środowiska - i to we wszelkich dziedzinach aktywności ludzkiej, od przemysłu poczynając, a na turystyce i rekreacji kończąc. Nasz miesięcznik ma ambicję być forum dla wszystkich zainteresowanych grup - w tym także fundamentalnych ekologów i menedżerów kierujących się wyłącznie zyskiem - zapowiada Zbigniew Biskupski.

Miesięcznik został założony przez dziennikarzy, specjalistów i menedżerów związanych wcześniej z magazynami biznesowymi w Polsce. Kierujący nim Zbigniew Biskupski przez 15 lat pracował w Grupie infor PL, gdzie był m.in. pierwszym zastępcą redaktora naczelnego “Dziennika Gazety Prawnej”, naczelnym "Prawa i Życia", a także członkiem zarządu Infor Ekspert (więcej o jego odejściu). Wydawcą tytułu jest Jacek Szczęsny, wcześniej dyrektor zarządzający Polish Market i dyrektor biura reklamy w Infor Biznes.

Pierwszy numer “Ekologii i Rynek” ukazał się w marcu br. jedynie w darmowej wersji elektronicznej. Od numeru kwietniowego magazyn dostępny jest też na papierze - na razie tylko w prenumeracie, ale od majowego wydania pojawi się także w punktach sprzedaży prasy. Pismo liczy 80 stron, jego cena to 9,90 zł, a łączny nakład wersji papierowej i elektronicznej ma wynosić 30 tys. egz.

Tytuł promowany będzie na targach i konferencjach.

Autor:pp

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas