Reklama2014-04-08
13

Zbigniew Bródka reklamuje Mleko Łowickie „na wagę złota”

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa Mleka Łowickiego (produkowanego przez OSM Łowicz) oparta na wizerunku łyżwiarza Zbigniewa Bródki. To pierwsza akcja marketingowa z jego udziałem.

Kampania Mleka łowickiego UHT z udziałem Zbigniewa Bródki przebiega pod hasłem „Mleko na wagę złota”, które oczywiście nawiązuje do zdobycia przez zawodnika złotego medalu na tegorocznych igrzyskach w Soczi.

Akcja od początku kwietnia obejmuje nośniki outdoorowe w całym kraju. OSM Łowicz zapowiada, że niedługo ruszy jej kolejny etap, który będzie prowadzony w telewizji.

Kreację kampanii przygotowała agencja Inter Test, która odpowiada też za zakup mediów na potrzeby działań.

OSM Łowicz jest sponsorem indywidualnym Zbigniewa Bródki.

Autor:tw

Więcej informacji:Zbigniew Bródka, Mleko Łowickie

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas