Telewizja2019-08-20
6

Zbigniew Pruski dyrektorem handlowym w BBC Studios na Europę Środkowo-Wschodnią

Zbigniew Pruski; fot. BBCZbigniew Pruski; fot. BBC

Zbigniew Pruski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w BBC Studios na Europę Środkowo-Wschodnią. Przez ostatnie lata w spółce pełnił funkcję head of affiliate sales.

Pruski - jako commercial director, branded services na Europę Środkowo-Wschodnią - będzie zarządzał swoim zespołem z siedziby w Warszawie, ściśle współpracując z Dorotą Tomas, head of business development, strategy and research na Europę Środkowo-Wschodnią i raportował do Louise La Grange, svp branded services commercial.

W nowej roli będzie odpowiedzialny za dostarczanie przychodów i generowanie zysków poprzez rozwój marek BBC Studios w całym regionie CEE zgodnie ze strategią i założonymi celami biznesowymi.

Jak informuje nadawca, stworzenie nowej roli jest konsekwencją przeprowadzonych niedawno zmian strukturalnych w regionie CEMA - odejścia od ogólnego zarządzania podregionami i skoncentrowania się na odrębnych liniach biznesowych CEMA, jako całości.

- Powołanie dyrektora handlowego na Europę Środkową i Wschodnią sygnalizuje nasze ciągłe zaangażowanie w region i wzmacnianie lokalnej obecności. Bardzo się cieszę, że Zbigniew obejmuje rolę o większej odpowiedzialności i zasięgu w naszym warszawskim biurze, bo znacznie ułatwi to komercyjny rozwój naszych marek w całym regionie - komentuje Louise La Grange, svp branded services commercial w BBC Studios. - Jego doświadczenie, lokalna ekspertyza i ugruntowane relacje przyczyniły się do wielu sukcesów w Polsce i jestem przekonana, że nasza współpraca zaowocuje nowymi drogami dotarcia do odbiorców w całej Europie Środkowo-Wschodniej - dodaje.

Zbigniew Pruski dołączył do zespołu BBC Studios (wcześniej BBC Worldwide) w 2011 roku przechodząc z Discovery Networks Central Europe, gdzie piastował stanowisko affiliate sales administration executive.

Karierę telewizyjną rozpoczął w agencji dystrybucyjnej Program Sp. z o.o. jako key account manager dla nadawców takich jak CNBC Europe, BBC Worldwide i NGC.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Zbigniew Pruski, BBC Studios

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas