Internet2016-12-12
6

Zbigniew Urbański przeszedł z Onetu do Wirtualnej Polski

Dziennikarz technologiczny Zbigniew Urbański zakończył współpracę z Onet.pl, gdzie ostatnio prowadził program „Urbański testuje”. Dziennikarz przeszedł do Grupy WP. - Odejście z Onet przebiegło bez konfliktów, nasze drogi się rozeszły. Na razie przygotowuję krótkie filmowe recenzje sprzętu, może w wiosennej ramówce znajdzie się dla mnie miejsce na platformie WP - ujawnia Urbański w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.

Z Onet.pl Zbigniew Urbański był związany od 2012 r., prowadził nadawany tam program „Twardy reset”, a później „Urbański testuje”. Dziennikarz opowiadał o najnowszych modelach urządzeń elektronicznych i sprawdzał ich funkcjonalność z punktu widzenia zwykłego użytkownika.

Teraz Urbański rozstał się z Onetem i wiąże swoją przyszłość z Grupą WP. - Moje odejście z Onet.pl przebiegło bez konfliktów, w przyjaźni. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że niektóre wzajemne oczekiwania są w tym wypadku nie do pogodzenia i lepiej będzie się rozstać - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Urbański. - Mówiąc o szczegółach wydawca przewidział w planowanej ramówce rzadszą niż dotąd emisję przygotowywanych przeze mnie i zespół programów, to oznaczało mniej pracy, a ja nie lubię się nudzić.

Dziennikarz ujawnia, że na razie nie będzie prowadził ani w telewizji WP, ani na jej platformie internetowej dużego programu poświęconego technologiom. - Obecnie przygotowujemy krótkie, czterominutowe wejścia, w których omawiam i recenzuję jeden lub kilka urządzeń z określonej grupy - tłumaczy Urbański. - Chodzi o jak najbardziej konsumenckie i poradnikowe podejście, które ułatwi widzom wybór określonych produktów z segmentu szeroko pojętej elektroniki domowej oraz AGD.

Dziennikarz przyznaje, że na obecnym etapie wspiera po prostu dział technologiczny WP. - Kierują nim ludzie z którymi wcześniej pracowałem i to dodatkowo mobilizuje mnie do działania. Oczywiście moim marzeniem jest prowadzenie odcinkowego programu, w którym będę opowiadał i testował najnowsze i najbardziej warte uwagi urządzenia obecne na naszym rynku. Może w wiosennej ramówce znajdzie się dla mnie miejsce na platformie WP - przypuszcza Urbański. Według posiadanych przez niego informacji najbardziej popularne odcinki programu „Urbański testuje” zanotowały wynik na poziomie 2,3 mln odsłon.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. wszystkie strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska zanotowały 19,86 mln realnych użytkowników i 2,88 mld odsłon.

Autor:ps

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas