Reklama2015-03-13
21

ZDM rezygnuje z udziału Kamila Durczoka w kampanii o bezpiecznej jeździe

Kamil Durczok, fot. TVNKamil Durczok, fot. TVN

Były redaktor naczelny „Faktów” TVN Kamil Durczok nie wystąpi w kampanii społecznej Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie promującej bezpieczną jazdę samochodem. Pozostałymi ambasadorami akcji bez zmian są Piotr Kraśko i Jarosław Gugała.

Kampania pod hasłem „Trzy kolory” została zapowiedziana przez Zarząd Dróg Miejskich (ZDM) w Warszawie w listopadzie ub.r. Celem akcji jest promocja wśród kierowców przepisów ruchu drogowego, zwłaszcza przestrzegania sygnałów na sygnalizatorach świetlnych. Na ambasadorów projektu wybrano szefów trzech najważniejszych dzienników telewizyjnych: Piotra Kraśkę z „Wiadomości” TVP1, Jarosława Gugałę z „Wydarzeń” Polsatu i Kamila Durczoka z „Faktów” TVN.

W czwartek ZDM poinformował, że zrezygnowano z udziału Kamila Durczoka w kampanii, uzasadniając to ostatnimi doniesieniami prasowymi na temat dziennikarza. - Zapewne udział w akcji Kamila Durczoka w obecnej sytuacji zapewniłby dużą nośność naszemu przekazowi, ale spowodowałby też utratę waloru edukacyjnego - dodał w rozmowie z Wirtualnamedia.pl Adam Sobieraj, rzecznik prasowy ZDM.

Przypomnijmy, że w drugiej połowie lutego „Wprost” opublikował relację byłej researcherki „Faktów” twierdzącej, że Durczok napastował ją m.in. SMS-ami. Dziennikarz kategorycznie zaprzeczył, jakoby kiedykolwiek stosował mobbing, a kiedy zarząd TVN powołał komisję badającą doniesienia o takich przypadkach w redakcji „Faktów”, poszedł na urlop i zwolnienie chorobowe. We wtorek TVN poinformował, że według ustaleń komisji trzy osoby w redakcji były narażone na mobbing i molestowanie, a Kamil Duroczok ze skutkiem natychmiastowym odchodzi ze stacji (więcej o tym).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kamil-durczok-ma-male-szanse-na-powrot-do-mediow-utrata-reputacji-nie-do-odrobienia-opinie ##

W kampanii „Trzy kolory” zgodnie z planem mają natomiast wystąpić Piotr Kraśko i Jarosław Gugała. W spocie, za którego realizację odpowiada firma produkcyjna Psycho-Media, wypowiedzą razem slogan podkreślający, że w sygnalizacji świetlnej na drodze są tylko trzy barwy, a nie ma innych, np. pomarańczowej czy różowej (jak kierowcy określają nieraz sytuację, w której wjeżdżają na skrzyżowanie lub pasy, gdy zaczyna się już świecić kolor czerwony).

W mediach akcja będzie realizowana od początku kwietnia, obejmie Warszawę i okolice. Obecnie startuje już natomiast konkurs wiedzy o zasadach ruchu drogowego - prowadzony wspólnie z Radiem Kolor i podzielony na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Konkurs potrwa do połowy kwietnia, a wszystkie działania w ramach akcji są zaplanowane do końca br.

Koncepcję kampanii we własnym zakresie przygotował Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie.

Autor:tw

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas