Reklama2006-10-27
0

ZED Digital dla Maspex Wadowice

Grupa Maspex Wadowice, rozpoczęła współpracę z ZED Digital, departamentem grupy domów mediowych ZenithOptimedia, zajmującym się komunikacją w mediach interaktywnych.

ZED Digital, obok Zentropy Universal Interactive, jest odpowiedzialny za planowanie i zakup Internetu do wybranych kampanii reklamowych realizowanych przez Grupę Maspex Wadowice. Obsługa pozostałych mediów Grupy od wiosny br. pozostaje w gestii domu mediowego Zenithmedia.

W czwartek w Internecie wystartowała pierwsza kampania realizowana przez ZED Digital dla marki Kubuś z portfolio Tymbarku. Opiera się ona na dwóch portalach zasięgowych: wp.pl i onet.pl, kilkunastu kontekstowych witrynach tematycznych oraz wyszukiwarce Google.  Działania reklamowe wykorzystują takie formy reklamy internetowej jak: toplayer, billboard, brandmark i baner oraz sponsoring. Formy reklamowe do kampanii zostały przygotowane przez agencję interaktywną Zentropy Partners.

Wartość budżetu nie została ujawniona.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas