Reklama2017-05-12
0

Zenith z nową metodologią pracy i identyfikacją marki

fot. tvpfot. tvp

Agencja mediowa Zenith wprowadza globalnie nową metodologię pracy. Zmianę podkreśla odświeżona identyfikacja wizualna marki i jej platform komunikacji.

 

Od 2002 roku marka Zenith budowana jest w oparciu o pozycjonowanie The ROI agency. Wywodzące się z niego nowe podejście, nazwane ROI +, pozwala na rozwiązywanie wyzwań biznesowych klientów dzięki zastosowaniu zaawansowanych modeli komunikacji.

„ROI+” ma oznaczać trzy kluczowe korzyści dla klientów:
- tworzenie strategii, które zapewniają wyższe ROI dzięki transformacji biznesu,
- koncentrację na całej ścieżce zakupowej konsumenta dla zbudowania spersonalizowanej komunikacji na masową skalę,
- maksymalizację efektywności dzięki wykorzystaniu rozwiązań z zakresu automatyzacji, w tym uczenia maszynowego.

Wprowadzeniu ROI+ towarzyszy rebranding. Symbol szczytu w logo Zenith zyskał nową formę, a identyfikację wizualną agencji uzupełniają nowe kolory, czcionki i fotografie.

Zmieniła się także globalna strona internetowa zenithmedia.com, na której powstała m.in. interaktywna sekcja prezentująca dane ze znanych na całym świecie raportów Zenith dotyczących prognoz wartości wydatków reklamowych.

- Podejście ROI+ otwiera przed nami możliwość przejęcia wiodącej roli w marketingowej transformacji biznesu klientów, a jednocześnie wymaga od nas nowego sposobu pracy, łączącego technologię z innowacyjnym myśleniem. Stąd nowe motto Zenith "Łączymy dane, technologię i najlepszych specjalistów, aby odkrywać nowe możliwości, rozwiązywać złożone wyzwania i rozwijać biznes klientów” - powiedziała Justyna Mazur, managing partner w Zenith.

Autor:pr

Więcej informacji:Zenith, ROI +, Justyna Mazur

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas