Reklama2007-04-10
0

ZenithOptimedia: wydatki reklamowe wzrosną o 50 proc.

Z najnowszego raportu wynika, że już w 2008 roku reklamodawcy wydadzą więcej na reklamę internetową niż radiową.

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia prognozuje, że w latach 2006-2009 wydatki reklamowe w krajach Europy Środkowej i Wschodniej będą rosły cztery razy szybciej niż w Europie Zachodniej i trzy razy szybciej niż średnia dynamika zakładana dla rynku reklamowego na całym świecie.

Według ZenithOptimedia w naszej części Europy wydatki do 2009 r. wzrosną o 50 proc., w Europie Zachodniej o 12 proc., a w skali globalnej o 17 proc. W grupie TOP 10 rynków na świecie, które odczują największy przyrost budżetów reklamowych w najbliższych latach znajdą się Mołdawia, Rumunia, Rosja i Słowacja.

Dynamika wydatków reklamowych na świecie
 Zobacz tabelę5,75,86Internet4,75,8788,7

Autor:kk-zenith

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas