Internet2006-05-23
0

Zentropy 'bazgrze' dla Plusa

Zentropy Partners przygotowało na potrzeby kampanii 'Nowe taryfy - Wybiły darmowe godziny' Plusa serwis bazgranie.pl.

Strona jest tworzona w czasie rzeczywistym przez internautów, którzy zapełniają ją własnoręcznie wykonanymi rysunkami.

Każdy uczestnik zabawy otrzymuje zaawansowaną aplikację do rysowania. Po stworzeniu swojego dzieła, podpisuje je komentarzem i wysyła do publikacji. Rysunek pojawia się na stronie po akceptacji moderatora. Wolne miejsce na własny rysunek łatwo znaleźć dzięki specjalnie przygotowanej, intuicyjnej  nawigacji. Dodatkowymi elementami serwisu są między innymi: instrukcja tworzenia rysunków, linki do strony ze spotami TV i szczegółowa oferta.

„Serwis doskonale wpisuje się w klimat komunikacji promocji w innych mediach, jak telewizja czy prasa. Swobodne rysunki tworzone podczas długich rozmów telefonicznych stanowią centrum także komunikacji internetowej. Stworzyliśmy potężne narzędzie do rysowania: kilka przyborów o różnej grubości rysowanej linii (ołówek, długopis, marker, flamaster, gumka) oraz kilka kolorów do wyboru. Planujemy wspólnie z Klientem stopniowe zwiększanie atrakcyjności serwisu poprzez m.in. konkursy czy nowe funkcjonalności”– wyjaśnia Agnieszka Wasilewska, Account Executive w Zentropy Partners.

Serwis www.bazgranie.pl już od pierwszych dni funkcjonowania cieszy się ogromną popularnością.

W ciągu 48 godzin powstało ponad 500 rysunków, a z każdym dniem liczba ta dynamicznie rośnie. Promocja serwisu jest wsparta kampanią internetową, która została przygotowana również przez Zentropy Partners.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas