PR2007-08-05
0

Zespół Edelman Polska pod nowym kierownictwem

Nowym dyrektorem działu PR konsumenckiego (Consumer PR Unit) wEdelman Polska został Jarosław R. Andruszkiewicz.

Poprzednio J. R. Andruszkiewicz zajmował stanowisko PR &Marketing Managera w Microsoft (w grupie Entertainment &Devices Division). W ostatnich latach pracował za granicą pomagającwejść na rynek europejski największemu australijskiemu operatorowiturystycznemu (Intrepid Travel). Wcześniej był wiceprezesemorganizacji pozarządowej (Stowarzyszenie IntegracjaPrzedsiębiorczość Edukacja) i autorem programu Europejska EdukacjaFarmaceutów organizowanego pod patronatem Ministra Zdrowia RP.

Doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej i reklamyzdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych (GGK,Young & Rubicam) gdzie odpowiadał za obsługę budżetówreklamowych m.in. Benckiser, CPN (obecnie Orlen), Danone, KraftJacobs Suchard, IBM a później doradzał polskim agencjom i ichKlientom, a wśród nich firmom: Bayer, Computerland (dziś Sygnity),Henkel, Colgate-Palmolive, Johnson & Johnson, Pharmacia,Pfizer, Polfa Kutno (IVAX). Karierę rozpoczynał jako dziennikarzRadia ZET i redakcji zagranicznej Obserwatora Codziennego.

Autor:

Więcej informacji:Edelman Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas