Internet 2011-01-14
0

„Zima na gorąco” w kampanii McDonald’s

W internecie trwa zimowa kampania reklamowa McDonald’s Polska. Akcję przygotowały agencja Tribal DDB i dom mediowy OMD.

Trwająca obecnie kampania McDonald’s Polska reklamuje przede wszystkim wprowadzone właśnie do menu tej sieci Kanapkę Drwala i Kanapkę Zbójnicką. Przekaz pod hasłem „Zima na gorąco” jest oparty na kontraście między ciepłym i przytulnym wnętrzem restauracji McDonald’s a mroźnym, zimowym otoczeniem. W ramach akcji uruchomiono specjalny dział na stronie internetowej mcdonalds.pl, w którym można stoczyć wirtualną bitwę na śnieżki z drwalem lub zbójem.

Aplikację i kreacje do kampanii – obejmującej również inne strony – przygotowała agencja interaktywna Tribal DDB, a media zaplanował dom mediowy OMD.
 

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas