Grupa Goodyear w Polsce rozpoczyna zimową kampanię reklamową swoichmarek premium: Goodyear i Dunlop. Działania będą prowadzone wmediach drukowanych oraz internecie.
Kampania Goodyeara jest związana z promocją najnowszej oponyzimowej Goodyear UltraGrip Performance 2.
Reklamy prasowe będą publikowane w październiku i pierwszejpołowie listopada, m.in. w tygodnikach "Newsweek" i "Polityka" orazmiesięcznikach: "Auto Świat", "Auto Motor i Sport", "Logo", "Men'sHeath", "Playboy" i "Top Gear".
Dodatkowo do końca października br. Goodyear będzie kontynuowałtegoroczne działania na rzecz polepszania bezpieczeństwa napolskich drogach, w ramach których, wspólnie z tygodnikiem "Motor"i rzeszowskimi "Nowinami", m.in. rozdawał odblaskowe opaski,poprawiające widoczność pieszych po zmierzchu.
Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear DunlopTires region EMEA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.