Reklama2012-01-04
1

Zimowa promocja McDonald’s reklamowana w internecie

McDonald’s Polska wprowadza zimową promocję. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy 24/7 Digital, DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i Twenty Four Seven PR.
 

W ramach zimowej promocji do menu restauracji McDonald’s wracają Kanapka Drwala i Kanapka Zbójnicka, a także Frytki Zakręcone i Serki Góralskie. Reklamuje to aplikacja udostępniona na Facebookowym fanpage’u McDonald’s Polska, w której można zapoznać się z nową ofertą, informować o niej znajomych oraz zdobywać punkty zwiększające szanse na zdobywanie nagród.


Promocję będą też wspierać reklamy m.in. na Facebooku, Google, Gazeta.pl, Onet.pl czy o2.pl, a także materiały POS w samych restauracjach McDonald’s. Aplikację na Facebooku przygotowała agencja 24/7 Digital, a kreację całej kampanii - agencje DDB Warszawa i Tribal DDB. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, a za działania public relations - agencja Twenty Four Seven PR.

Autor:tw

Więcej informacji:McDonald’s, McDonald’s Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas