Kwiecień 2008: Dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 371 657 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to5 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Chwila dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer) - 364 463 egz., na trzecim "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 247 915 egz., na czwartym "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 215 784 egz. a na piątym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 181 526 egz.