Reklama2014-05-29
0

Zła gumowa kaczka w kampanii odzieży Cropp (wideo)

Pod hasłem „Bad Rubber Ducker” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa odzieży Cropp (produkowanej przez LPP). Akcję, obejmującą internet i eventy, przygotowały i realizują agencje zjednoczenie.com i FBI Media.

Głównym bohaterem kampanii jest niegrzeczna gumowa kaczka, która ma wpisywać się w zadziorny wizerunek marki i rebeliancki charakter akcji. - Taka kaczka to dziś element popkulturowy,  wręcz kultowy - często wykorzystywany m.in. jako element street art. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa - tłumaczy Arkadiusz Dudkowski, specjalista ds. marketingu marki Cropp.

Akcja jest prowadzona w internecie - obejmuje serwis badrubberducker.com, serię memów i spotów, aktywności w serwisach społecznościowych (m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTube, reklamy na różnych serwisach). Punktem kulminacyjnym działań będzie zaplanowany na 7 czerwca event, podczas którego w wybranych miastach zostaną wyznaczone punkty zrzutu gumowych kaczek Croppa, a każdy uczestnik będzie miał możliwość zdobycia nagród.

Za koncepcję, kreację kampanii, organizację sesji zdjęciowej oraz realizację działań w internecie odpowiada agencja interaktywna zjednoczenie.com, a za zorganizowanie eventów i wspierające je aktywności e-PR - agencja FBI Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Cropp, LPP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas