Reklama2010-08-23
0

„Złanocka” w jesiennej kampanii MTV Polska

Z początkiem września ruszy kampania reklamowa jesiennej ramówki MTV Polska. Akcja – przygotowana przez K2 Internet i ACR – będzie promować przede wszystkim niedzielne pasmo „Złanocka”.

Niedzielne pasmo wieczorne „Złanocka”, które będzie reklamowane w jesiennej kampanii reklamowej MTV Polska, obejmuje m.in. kontynuację „Ekipy z New Jersey 2” oraz nowy serial komediowy „Udręki młodego Bergera”. Akcja reklamowa – zaplanowana na cały wrzesień – będzie oparta na specjalnie wykreowanej postaci Sławka.

Działania reklamowe oprócz autopromocji będą prowadzone głównie w internecie, obejmując reklamy wideo w głównych portalach (m.in. Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, o2.pl, Gadu-Gadu) oraz marketing wirusowy. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiada agencja K2 Internet, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ACR.

Autor:tw

Więcej informacji:Złanocka, MTV Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas