Internet2016-01-27
5

Złe filmy odbijają się na twarzach widzów w reklamie Filmwebu (wideo)

Nowy spot promujący serwis Filmweb.pl żartobliwie pokazuje, jak na twarzach widzów może odbić się niezadowolenie ze słabego filmu. Klip będzie emitowany w kinach, przygotowały go firmy Artegence i Papaya Films.

Reklama podkreśla, że na Filmwebie dostępne są nie tylko recenzje i informacje z branży filmowej, lecz również zamieszczane przez użytkowników oceny i opinie, które warto przeczytać, żeby nie przeżyć w kinie rozczarowania.

Spot w najbliższym czasie trafi do emisji w kinach. Będzie pokazywany w wersji 45- i 15-sekundowej.

W reklamie występuje m.in. Agata Trzebuchowska, aktorka znana z „Idy”. Scenariusz spotu przygotował Wojtek Krosnowski z Artegence, reżyserią zajął się Marcin Dubiniec, a produkcją - dom produkcyjny Papaya Films.

W listopadzie ub.r. Filmweb.pl zanotował 5,3 mln użytkowników i 213,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Autor:tw

Więcej informacji:Filmweb

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas