Reklama2010-03-17
0

„Złota Kolekcja” kobiecych książek w kampanii Jacobs Cronat Gold

Pod hasłem „Złota Kolekcja” rozpoczyna się nawiązująca do kobiecych książek kampania kawy Jacobs Cronat Gold. Akcji z udziałem aktorki Darii Widawskiej towarzyszą działania reklamowe w prasie.

W ramach ruszającej właśnie kampanii kawy Jacobs Cronat Gold w salonach Empik będą organizowane spotkania, podczas których Daria Widawska przedstawi ciekawe książki należące do polskiej literatury kobiecej. Aktorka będzie też prowadzić blog z recenzjami tych utworów w serwisie empik.com/zlota_kolekcja. W najbliższym czasie w ramach akcji zaprezentowane zostaną książki „Siostrzane uczucia” Małgorzaty Domagalik (w marcu), „Lato przed zmierzchem” Doris Lessing (w kwietniu), „Zupa z granatów” Marshy Mehran (w maju) i „Europejka” Manueli Gretkowskiej (w czerwcu). Kampania jest skierowana do interesujących się literaturą kobiet w wieku 25-45 lat ze średnim i wyższym wykształceniem.

Akcji towarzyszą działania reklamowe w prasie obejmujące magazyny lifestylowe („Gala”, „Olivia”, „Claudia”, „Viva”, „Wysokie Obcasy”, „Charaktery”, „Bluszcz”) oraz tygodniki opinii („Polityka” i „Przekrój”. Działania public relations związane z kampanią prowadzi agencja Edelman Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas